woensdag 19 oktober 2011

Schrijfveren

Al zeker 1,5 jaar neem ik me voor om mee te schrijven met de "schrijfveren" maar op de een of andere manier komt daar maar niets van. Iedere keer vind ik wel een excuus om niet te schrijven.
Ik heb geen tijd,
Het onderwerp spreekt me niet aan,
Ik heb geen inspiratie
Uitvluchten dus eigenlijk. Vandaag is de prompt (wat is hier een goed Nederlands woord voor???) "Een verbleekt zwempak" kijk, daar kan ik volgens mij wel iets mee. Hmmm straks toch maar even de kookwekker zetten en een kwartier gaan schrijven.
Maar wat doe ik op de dagen dat ik niet uit de voeten kan met de uitdaging? Overslaan of mezelf toch dwingen iets te schrijven? Of een beetje valsspelen en een eerder prompt nemen die ik nog niet gedaan heb?
Het gaat er natuurlijk om om mijn brein te prikkelen en dat betekent dan weer dat ik gewoon door de zure appel heen moet bijten en moet gaan schrijven. Help!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opbouwende kritiek vind ik fijn, me afkraken kan ik zelf wel ;-)